Олександрівська філія
КЗ «Олександрівське НВО №1»
ПЛАН РОБОТИ
МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ
вчителів початкових класів та
вихователів ГПД
вихователів ГПД
НА 2017-2018 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
Проблема: «Активізація пізнавальної
діяльності
учнів початкових класів на основі
особистісно розвивального навчання»
І засідання (організаційне)Тема «Організація навчально-виховного процесу в початковій школі»
№
|
Тематика засідань
|
Термін виконання
|
Форма роботи
|
Виконавці
|
1.
|
Аналіз роботи МО за минулий рік. Затвердження
плану роботи на 2017-2018 н.р.
|
28.08.17
|
Повідомлення
|
Котенко Н. А.
|
2.
|
Опрацювання інструктивно-методичних матеріалів
|
Повідомлення
|
Пиптя С. П.
|
|
3.
|
Організація навчально-виховного процесу
в початкових класах у 2017-2018 н. р.
|
Повідомлення
|
Котенко Н. А.
|
|
4.
|
Критерії оцінювання навчальних
досягнень учнів 1-4 класів. Опрацювання Інструкції з ведення класних журналів
|
Повідомлення
|
Котенко Н. А.
|
|
5.
|
Колективне планування виховної
роботи на поточний навчальний рік
|
Обговорення
|
Члени МО
|
Завдання
членам МО
1. Складання календарно-тематичних та виховних
планів роботи.
2. Підготовка допоміжного методичного матеріалу
по кабінетах.
3. Підготовка кабінетів початкової освіти до
роботи в новому навчальному році
4. Розподіл доручень між членами ШМО
Робота між засіданнями:
1. Підготовка наочних посібників для роботи в класах.
2. Підготовка до свята Першого дзвоника та
першого уроку.
3. Опрацювання пояснювальних записок до
програм.
4. Розробка поурочних планів в початкових
класах з використанням інтерактивних методів роботи.
5. Підготовка до декади методичної роботи В. О.
Сухомлинського.
II засіданняТема «Розвиток літературної творчості молодших школярів»
№
|
Тематика засідань
|
Термін виконання
|
Форма роботи
|
Виконавці
|
1.
|
Розвиток
літературної творчості молодших школярів на уроках літературного читання
|
17.10.2017
|
Доповідь
|
Подкопаєва С.В
|
2.
|
Розвивальні творчі вправи на уроках
літературного читання (з досвіду роботи)
|
Педагогічні ідеї
|
Чепурнова О.П.
|
|
3.
|
Розвиток мовленевої компетентності учнів
|
Доповідь
|
Вихрист Н. В.
|
|
4.
|
Формування досвіду читацької діяльності
|
Обмін досвідом
|
Члени МО
|
|
5.
|
Розвиток пізнавального інтересу молодших
школярів.
|
Доповідь
|
Костенко Т.
П.
|
|
6.
|
Обговорення та затвердження завдань на шкільний конкурс
знавців української мови імені Яцика
|
Халаїм Г. В..
Коніченко Ю.О.
|
Завдання членам МО
- Підготувати і провести
уроки з застосуванням інтерактивних форм роботи.
- Підготовка до друку
кращих уроків.
Робота між засіданнями:
1. Самоосвітня робота по проблемі.
2. Опрацювання матеріалів на тему:
а)
«Розвиток креативного потенціалу молодших школярів на уроках курсу «Я і
Україна»;
б)
«Комп'ютерна підтримка уроків у початковій школі»;
в)
«Використання матеріалу підручника для диференційованих завдань».
3. Підготовка та проведення відкритих уроків.
III засіданняТема «Підвищення інтересу молодших школярів до вивчення математики»Форма проведення: майстер-клас
№
|
Тематика засідань
|
Термін виконання
|
Форма роботи
|
Виконавці
|
1.
|
Розвиток
творчих здібностей на уроках математики
|
05.01.18
|
Доповідь
|
Халаїм Г. В.
|
2.
|
Математика – цариця наук:
|
Обмін досвідом
|
Вихрист Н. В.
Костенко Т. П.
Коніченко Ю.О.
|
|
3.
|
Обговорення відвіданих уроків математики
|
Обговорення
|
Члени МО
|
|
4.
|
Дискусія: «Як навчити самостійності
на уроках математики?»
|
Дискусія
|
Члени МО
|
Завдання
членам МО
1. Підготовка виставки власних напрацювань
учителів з освітньої проблеми.
Робота між засіданнями:
1. Опрацювання фахової літератури:
а) «Читацька компетентність молодшого школяра:
теоретичний аспект»;
б) «Дидактико-методичні вимоги до організації
контрольно-оцінювальної діяльності вчителя»;
в) «Дидактичні особливості розвитку зв’язного
мовлення 6-річних першокласників»;
г) «Впровадження змісту ігрового навчання в
педагогічну практику».
2. Опрацювання нормативних та правових
документів.
3. Взаємовідвідування уроків української мови у
3 класах з метою ознайомлення із формами
самостійної роботи учнів під час уроку.
4. Проведення днів відкритих
дверей для батьків, організація виставок, концертів.
IV засіданняТема «Нетрадиційні уроки в початковій школі»Форма проведення: ділова гра
№
|
Тематика засідань
|
Термін виконання
|
Форма роботи
|
Виконавці
|
1.
|
Нестандартні форми проведення уроків:
1. Дискусія: «Відхід від шаблонів чи дотримання
стандартів щодо структури уроків»
2.«Назви якомога більше форм проведення
нестандартних уроків»
3. Виставка методичних розробок нестандартних
уроків та виховних заходів
|
23.03.18
|
Дискусія
Ділова гра
Виставка
|
Члени МО
|
2.
|
Обговорення та затвердження
матеріалів для ДПА в 4 класах
|
Обговорення
|
Вихрист Н. В. Коніченко Ю.О.
|
|
3.
|
Проведення нетрадиційних занять в ДНЗ
|
Обговорення
|
Гетьманець Т. А.
Кузнєцова С. М.
|
|
4
|
Методична
палітра вчителя-початківця. Підсумки атестації вчителів, які атестуються
|
Звіт
|
Чепурнова О. П.
|
Завдання
членам МО
1. Систематизувати апробовані
матеріали з розвитку творчих здібностей учнів.
Робота між засіданнями:
1. Самоосвітня робота вчителів,
виходячи з проблеми, над якою працюють.
2. Систематизація апробованих матеріалів з
проблеми.
3. Колективне обговорення статей педагогічної
літератури:
А)
«Психологічні основи педагогіки співробітництва»;
Б)
«Можливості використання персонального комп’ютера вчителями початкової школи»;
В)
«Логічна складова предметної математичної компетентності молодшого школяра».
4. Організація консультування батьків про
вікові особливості майбутніх першокласників і шляхи їхньої психологічної підтримки.
5. Друкування матеріалів.
6. Взаємовідвідування уроків, обмін досвідом.
7. Підбір контрольних робіт.
V засідання
Конференція по обміну досвідом з
проблеми«Активізація пізнавальної діяльності учнів початкових класів на основі особистісно
розвивального навчання»
№
|
Тематика
засідань
|
Термін виконання
|
Форма
роботи
|
Виконавці
|
1.
|
Творчі
звіти членів МО з самоосвітньої проблеми
|
15.05.18
|
Звіт
|
Члени
МО
|
2.
|
Підведення
підсумків роботи МО
за
2017-2018 н.р.
|
Повідомлення
|
Котенко Н. А.
|
|
3.
|
Підведення
підсумків контрольних робіт у 2-4 класах за 2017-2018 н.р.
|
Повідомлення
|
Котенко Н. А.
|
Робота
між засіданнями:
1. Систематизація надбань вчителів, друкування
кращих доробок.
2. Підготовка рефератів по самоосвітній роботі.
3. Проведення нестандартних батьківських зборів
по підсумках роботи.
4. Організація відпочинку молодших школярів у
шкільному таборі.
5. Підготовка класів-кабінетів до наступного навчального
року.
Список членів МО вчителів початкових класів
№
|
П. І. П.
|
Посада, клас
|
Самоосвітня
проблема
|
1.
|
Котенко Наталія
Анатоліївна
|
Вчитель 2-А кл.
|
Формування творчої особистості молодшого школяра шляхом активізації пізнавальної діяльності.
|
2.
|
Чернишенко Любов Олексіївна
|
Вчитель 1-А кл.
|
Формування комунікативної компетентності молодшого школяра на уроках читання.
|
3.
|
Подкопаєва Світлана
Володимирівна
|
Вчитель 1-Б кл.
|
Розвиток пізнавального інтересу
молодших школярів як засіб
формування особистості.
|
4.
|
Вихрист Наталія
Василівна
|
Вчитель 4-А класу
|
Розвиток особистості засобами інтерактивного навчання
|
5.
|
Халаїм Галина
В'ячеславівна
|
Вчитель 3-А кл.
|
Актуалізація пізнавальної діяльності учнів в процесі розвитку критичного
мислення.
|
6.
|
Чепурнова Оксана Петрівна
|
Вчитель 3-Б кл.
|
Активізація пізнавальної
діяльності молодших школярів шляхом
використання ігрових технологій для формування ключових компетентностей.
|
7
|
Костенко Тетяна Петрівна
|
Вчитель
2-Б класу
|
Ігрові форми навчання на уроках у початкових класах
|
8
|
Коніченко Юлія Олексіївна
|
Вчитель 4- Б класу
|
Інтерактивні технології як засіб розвитку пізнавальних та інтелектуальних
здібностей учнів.
|
9
|
Коваль Світлана
Анатоліївна
|
Вихователь ГПД
|
Розвиток розумових та творчих здібностей школярів групи продовженого дня
|
10
|
Винник Валентина
Миколаївна
|
Вихователь ГПД
|
Розвиток пізнавальної активності учнів через ігрові форми діяльності в
ГПД
|
11
|
Кузнєцова Світлана Миколаївна
|
Вихователь ДНЗ
|
Організація роботи з народознавства з дітьми дошкільного віку
|
12
|
Гетьманець Тетяна Анатоліївна
|
Вихователь ДНЗ
|
ТРВЗ – комплексна система психологічної активації та розвитку творчої
особистості дітей дошкільного віку
|
Графік відкритих уроків, позакласних заходів
№ п/п
|
П.І.П вчителя
|
Назва предмету, клас у якому буде проводитись засідання
|
Назва теми
|
Мета проведення
|
Мета відвіду-вання
|
При-
мітки
|
1.
|
Котенко Н.А.
|
Мова 2-А 20.12.
|
"Слова
протилежні за значенням"
|
Обмін досвідом
|
Вивчення досвіду
|
|
2.
|
Чернишенко Л.О
|
Природознавство 1-А
16.11.
|
"Вода та і
її властивості"
|
Обмін досвідом
|
Вивчення досвіду
|
|
3.
|
Подкопаєва С.В.
|
Навчання грамоти
1-Б 28.11.
|
"Закріплення
знань про звукове значення букви Ее"
|
Обмін досвідом
|
Вивчення досвіду
|
|
4.
|
Подкопаєва С.В.
|
Виховний захід
1-Б 22.11.
|
Обмін досвідом
|
Вивчення досвіду
|
||
5.
|
Коніченко Ю. О.
|
Читання 4-Б 29.11.
|
Т. Коломієць "Ялинка мого дитинства"
|
Обмін досвідом
|
Вивчення досвіду
|
|
6.
|
Халаїм Г.В.
|
Виховний захід 3-А
|
"Учитель
добра і краси" До Дня народження В.О.Сухомлинського.
|
Обмін досвідом
|
Вивчення досвіду
|
|
7.
|
Халаїм Г.В.
|
Читання 3-А 20.12.
|
Л .Глібов. "Коник-стрибунець"
|
Обмін досвідом
|
Вивчення досвіду
|
|
8.
|
Чепурнова О.П
|
Читання 3-Б 03.11.
|
Книги в Київській
Русі ."Як жила книга за часів Київської Русі"
|
Обмін досвідом
|
Вивчення досвіду
|
|
9.
|
Чепурнова О.П
|
Математика 3-Б 08.11
|
"Задачі на
спосіб зведення до одиниці. Порівняння виразів"
|
Обмін досвідом
|
Вивчення досвіду
|
|
10.
|
Костенко Т. П.
|
Природознавство 2-Б
21.11.
|
"Як тварини
готуються до зими"
|
Ознайомлення з досвідом
|
||
11.
|
Костенко Т. П.
|
Читання 2-Б
|
К. Перелісна
"Писанка"
|
Обмін досвідом
|
Вивчення досвіду
|
|
12.
|
Коваль С.А.
|
Виховний захід
|
"Казкова
подорож"
|
Обмін досвідом
|
Обмін досвідом
|
|
13.
|
Винник В.М.
|
Виховний захід 27.
11.
|
"Подорож в
країну здоровʼя"
|
Обмін досвідом
|
Обмін досвідом
|
|
14.
|
Вихрист Н.В.
|
Мова 05.12. 4-А
|
"Прикметники
– синоніми прикметники – антоніми"
|
Обмін досвідом
|
Обмін досвідом
|
|
15.
|
Вихрист Н.В.
|
Виховний захід
|
День Наума
|
Обмін досвідом
|
Вивчення досвіду
|
|
16.
|
Котенко Н.А.
|
Виховний захід
|
Шевченківські дні
|
Обмін досвідом
|
Вивчення досвіду
|
|
17.
|
Гетьманець Т.А.
|
Навчання грамоти 21.11.
|
"Приголосні
звуки"
|
Обмін досвідом
|
Вивчення досвіду
|
|
18.
|
Кузнецова С.М.
|
Математика 29.11
|
"Число і
цифра 5.Орієнтування у просторі"
|
Обмін досвідом
|
Вивчення досвіду
|
|
19.
|
Чернишенко Л.О.
|
Виховний захід
15.12.
|
"Хліб
–всьому голова"
|
Обмін досвідом
|
Вивчення досвіду
|
|
20
|
Костенко Т. П.
|
Виховний захід
|
До Дня Землі
|
Обмін досвідом
|
ПРОТОКОЛ
№1
засідання
вчителів початкових класів та вихователів ГПД
Олександрівської філії
КЗ
«Олександрівське навчально-виховне обʼєднання№1»
від 28серпня 2017року
Присутні – 13 осіб
Відсутні - 0
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
1.
Про аналіз роботи
МО за минулий рік. Затвердження плану роботи на 2016-2017н.р.
Котенко Н.
А.
2.
Про опрацювання
інструктивно-методичних матеріалів
Пиптя С. П.
3.
Про організацію
навчально-виховного процесу в початкових класах у 2017-2018 н. р.
Котенко Н.
А.
4.
Про критерії
оцінювання навчальних досягнень учнів 1-4 класів. Опрацювання Інструкції з
ведення класних журналів
Котенко Н. А.
5.
Про колективне
планування виховної роботи на поточний навчальний рік
Члени МО
СЛУХАЛИ по 1-му питанню: інформацію
голови МО
початкових класів Олександрівської
філії КЗ «Олександрівське навчально-виховне обʼєднання №1» Котенко Н.А. про аналіз роботи МО за минулий рік. Про план роботи на 2017-2018 н.р.
ПОСТАНОВИЛИ:
Вчителям
початкових класів та вихователям Олександрівської філії КЗ «Олександрівське
навчально-виховне обʼєднання №1» протягом 2017-2018 навчального року:
-
приділяти увагу систематизації напрацьованих матеріалів з проблеми та
друкування їх;
-
поліпшувати роботу по формуванню навичок
каліграфічного письма;
-
спрямовувати увагу на засвоєння програми з математики;
-
ширше використовувати інтерактивні форми
роботи на уроках;
-
активно
впроваджувати передовий педагогічний досвід.
СЛУХАЛИ по 2-му питанню: Пиптю С. П. – заступника директора з навчально-виховної роботи
Олександрівської філії КЗ
«Олександрівське навчально-виховне обʼєднання №1», про внесені зміни до навчальних програм у початкових
класах. У своєму виступі наголосила на необхідності врахування змін при складанні
календарних планів на 2017 – 2018н.р.
ВИСТУПИЛИ:
1. Вчитель 4-А класу
Олександрівської філії Вихрист Н.В., яка запропонувала більше приділяти уваги
напрацьованим матеріалам та висвітлювати свою роботу на блогах.
2. Вчитель 4-Б класу Олександрівської
філії Коніченко Ю.О. звернула увагу на необхідність покращення навичок
каліграфічного письма, знань з математики та української мови.
ПОСТАНОВИЛИ:
Вчителям
початкових класів Олександрівської філії КЗ «Олександрівське навчально-виховне
обʼєднання №1» до 01.09.2017 року:
-
звернути увагу на нову редакцію програм для початкової
школи;
-
скласти календарне планування на 2017 – 2018н.р.,
враховуючи зміни.
СЛУХАЛИ по 3-му питанню: Котенко Н.А. – голову МО початкових
класів про організацію навчально-виховного процесу в
початкових класах у 2017-2018 н.р.
ВИСТУПИЛИ:
1. Вчитель 3-А класу
Олександрівської філії Халаїм Г.В., яка запопонувала дотримуватися структури
навчального року та скласти графік перевірних робіт та відкритих уроків.
ПОСТАНОВИЛИ:
Вчителям
початкових класів та вихователям Олександрівської філії КЗ «Олександрівське
навчально-виховне обʼєднання №1» протягом 2017-2018 навчального року:
- - дотримуватися
запропонованої структури навчального року;
- - до 01.09.2017 скласти графіки перевірних робіт
та відкритих уроків.
СЛУХАЛИ по
4-му питанню: Котенко Н.А. – голову МО початкових класів про критерії оцінювання навчальних досягнень
учнів 1-4 класів відповідно
до наказу
Міністерства освіти і науки України від 19 08 2016р. № 1009 та листа Міністерства
освіти і науки України від 17 08 2016 року № 1/9 –437 «Інструктивно-методичний
матеріал щодо контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкових
класів загальноосвітніх навчальних закладів» також
опрацювали Інструкції з ведення класних журналів, (наказ Міністерства
освіти і науки України від 08.04.2015
№ 412 «Про затвердження Інструкції щодо заповнення Класного журналу для
1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів», зареєстрованого в
Міністерстві юстиції України 27 квітня 2015 р. за № 472/2691)
ПОСТАНОВИЛИ:
Вчителям початкових класів та вихователям
Олександрівської філії КЗ «Олександрівське навчально-виховне обʼєднання №1» протягом 2017-2018 навчального року:
-
взяти до уваги та забезпечити неухильне виконання
нормативних документів щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 1-4 класів та ведення
класних журналів.
СЛУХАЛИ по 5-му питанню: Колективне
обговорення структури плану виховної роботи на поточний навчальний рік.
Визначилися з розділами та вимогами оформлення відповідно до програми «ОСНОВНІ
ОРІЄНТИРИ ВИХОВАННЯ УЧНІВ 1-11 КЛАСІВЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ» затвердженої наказом
Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України №1243 від 31.10.201
ПОСТАНОВИЛИ:
Вчителям початкових класів та
вихователям Олександрівської філії КЗ «Олександрівське навчально-виховне обʼєднання
№1» до 01.09.2018 навчального року:
- - скласти плани виховної роботи відповідно до програми та плану виховної роботи школи.
Голова МО Котенко
Н.А.
Секретар МО Чепурнова
О.П.
ПРОТОКОЛ
№2
засідання
вчителів початкових класів та вихователів ГПД Олександрівської філії
КЗ
«Олександрівське навчально-виховне обʼєднання№1»
від 17жовтня 2017року
Присутні – 13 осіб
Відсутні - 0
Порядок денний
1. Про розвиток літературної творчості молодших
школярів на уроках літературного читання
Подкопаєва С.В
2. Про розвивальні творчі
вправи на уроках літературного читання (з досвіду роботи)
Чепурнова О.П.
3. Про розвиток мовленнєвої
компетентності учнів
Вихрист Н. В.
4. Про формування досвіду
читацької діяльності
Члени МО
5. Про розвиток
пізнавального інтересу молодших школярів.
Костенко Т. П.
6. Про
обговорення та затвердження завдань на шкільний конкурс знавців української
мови.
Котенко Н.А.
СЛУХАЛИ по 1-му питанню: Вчителя 1-Б класу
Олександрівської філії Подкопаєву С.В – про розвиток
літературної творчості молодших школярів на уроках літературного читання.
ВИСТУПИЛИ:
1. Вчитель 3 – А класу Халаїм Г.В., яка наголосила, що
робота над складанням власних віршів, загадок не тільки цікава й захоплююча, а
й корисна.
2. Вчитель 4 – Б класу Коніченко Ю.О., акцентувала увагу на
тому, що такий вид діяльності сприяє розвиткові в дітей літературних
здібностей, уяви, фантазії, мислення, мовлення, естетичного смаку.
ПОСТАНОВИЛИ:
Вчителям початкових класів та вихователям Олександрівської філії КЗ «Олександрівське
навчально-виховне обʼєднання №1»:
- Взяти на озброєння та використовувати запропоновані види роботи
над розвитком літературної творчої діяльності школярів.
- Звертати
увагу на формування мовленнєвих та читацьких вмінь учнів.
СЛУХАЛИ по 2-му питанню: Вчителя 3-Б класу Олександрівської філії , яка
презентацією з власного досвіду познайомила з розвивальними творчими
вправами на уроках літературного читання й української мови.
ВИСТУПИЛИ:
1. Вчитель 4-А класу Вихрист Н.В., яка відмітила корисність
добірки вправ.
2. Вихователь ГПД Винник В.М., зазначила, що такі вправи
можна використовувати на різних уроках.
ПОСТАНОВИЛИ: Вчителям початкових класів та вихователям
Олександрівської філії:
- Взяти до уваги
запропоновані вправи.
- Використовувати творчі
розвивальні вправи як на уроках в початковій школі, так і в позаурочний час.
СЛУХАЛИ по 3-му питанню: Вчителя 4 –А класу Вихрист Н.В. яка
з власного досвіду розповіла про особливості розвитку мовленнєвої
компетентності учнів.
ВИСТУПИЛИ:
1.
Вчитель
3-Б класу Чепурнова О.П.,
відмітила, що розвиток мовленнєвої компетенції є важка систематична праця як
учителя, так і учнів.
2. Вчитель 1 – А класу Чернишенко Л.О., наголосила, що
запорукою успіху являється важка праця, подолати яку може лише серйозний,
наполегливий, працелюбний учень, який хоче вчитися, легко долає труднощі, має
велике бажання стати кращим, ніж він є.
ПОСТАНОВИЛИ:Вчителям початкових класів та вихователям
Олександрівської філії:
- Систематично працювати над
розвитком мовленнєвої компетенції починаючи з підготовчої групи.
- Формувати в учнів вміння
здійснювати самооцінку.
СЛУХАЛИ по 4-му питанню: Членів МО, які поділилися власним
досвідом з формування читацької діяльності на уроках.
ПОСТАНОВИЛИ:
Вчителям початкових класів та вихователям Олександрівської філії:
- Видати збірку рекомендацій з
формування читацької діяльності на уроках в початковій школі.
СЛУХАЛИ по 5-му питанню: Вчитель
2-Б класу Костенко Т.П. розповіла про
розвиток пізнавального інтересу
молодших школярів .
ВИСТУПИЛИ:
1.
Вчитель 1-Б класу Подкопаєва С.В. Олександрівської філії зазначила, що творчі
здібності учнів потрібно вчасно виявляти та сприяти їх розвитку.
2
Вчитель 1-А класу. Чернишенко Л.О. Олександрівської філії наголосили на створені
умов щодо формування позитивної мотивації до навчання.
ПОСТАНОВИЛИ:
Вчителям
початкових класів та вихователям Олександрівської філії протягом навчального
року:
-
виявляти творчі здібності учнів у навчанні;
-
сприяти розвитку творчих здібностей;
-
сворювати умови для формування озитивної мотивації до навчання.
СЛУХАЛИ по 6-му питанню: Котенко Н.А. – голову МО початкових класів, яка запропонувала на затвердження завдань на шкільний конкурс знавців
української мови ім.П.Яцика
СЛУХАЛИ по 6-му питанню: Голову МО початкових Котенко Н.А класів, яка запропонувала завдання на Перший етап конкурсу
знавців української мови ім.П.Яцика
ВИСТУПИЛИ:
1. Вчитель 4-А класу Вихрист
Н.В., наголосила на відповідності завдань програмі початкових класів та
перевірці творчих здібностей.
ПОСТАНОВИЛИ:
1.
Посилити
організацію роботи по формуванню навиків читання.
2.
Опрацювати методику
роботи з розвитку пізнавальних інтересів.
3.
Забезпечити
впровадження вправ, спрямованих на формування, правильного, свідомого,
виразного, в міру швидкого читання та створити умови для організації роботи з
книгою в позаурочний час.
Голова МО Котенко
Н.А.
Секретар МО Чепурнова
О.П.
ПРОТОКОЛ
№3
засідання
вчителів початкових класів та вихователів ГПД Олександрівської філії
КЗ
«Олександрівське навчально-виховне обʼєднання№1»
від 05 січня 2018року
Присутні – 13 осіб
Відсутні -
Порядок денний
1. Про розвиток творчих здібностей на уроках
математики
Халаїм Г. В.
2.
Про математикуа –
царицю наук:
Вправи для розумової розминки
Вихрист Н. В.
Задачі з логічним навантаженням
Подкопаєва С.В.
Задачі з казковим сюжетом
Коніченко Ю.О.
3. Про відвідані відкриті уроки
Члени МО
4. Дискусія: «
Про навчання самостійності на уроках математики?»
Члени МО
5. Про
підсумки шкільного конкурсу з української мови ім. Петра Яцика
Голова
МО
СЛУХАЛИ по 1-му питанню: Інформацію вчителя початкових
класів Халаїм Г. В. про розвиток творчих здібностей на уроках математики в учнів
початкових класів.
ВИСТУПЛИ:
1.Чернишенко Л.О.– вчитель
1–А класу зазначила, що математичні
здібності дають можливість утворювати на математичному матеріалі узагальнені,
згорнуті, гнучкі й обернені асоціації та їх системи.
2.Котенко Н.А.– вчитель 2–А класу відмітила, що математика
сприяє виробленню особливого виду пам'яті — пам'яті, спрямованої на
узагальнення, творення логічних схем, формалізованих структур, виховує
здатність до просторових уявлень.
ПОСТАНОВИЛИ:
Вчителям
початкових класів та вихователям Олександрівської філії протягом навчального
року:
- Застосовувати вправи на
розвиток математичних здібностей учнів початкових класів з урахуванням
особливостей розвитку кожного учня.
- Розвивати пам’ять
школярів, вміння узагальнювати, створювати логічні схеми, виховувати здатність
до просторових уявлень.
СЛУХАЛИ по 2-му питанню: Котенко Н.А. – голову МО
початкових класів, яка говорила про математику – царицю наук, як зацікавити
учнів математикою, показати її могутність і красу, допомогти полюбити її —
завдання кожного вчителя.
.
ВИСТУПИЛИ:
1. Вихрист Н. В. – вчитель 4 –А класу, яка
ознайомила з напрацюваннями щодо використання вправ для розумових розминок з учнями
1 – 4 класів.
2. Подкопаєва С.В. – вчитель 1 – Б класу познайомила із
збіркою задач з логічним навантаженням.
3. Коніченко Ю.О.– класовод 4– Б класу показала
задачі з казковим сюжетом
ПОСТАНОВИЛИ:
Вчителям
початкових класів та вихователям Олександрівської філії протягом навчального
року:
- Розвивати математичні здібності учнів початкових класів шляхом
активізації розумової діяльності учнів на уроках математики.
- Використовувати напрацьований досвід колег.
- Випустити збірку методичних рекомендацій щодо активізації розумової
діяльності учнів на уроках математики в 1 – 4 класах.
СЛУХАЛИ по 3-му питанню: Котенко Н.А. –
голову МО початкових класів про відвідані
уроки вчителів початкових класів.
ВИСТУПИЛИ:
1.Коніченко Ю . О. – вчитель 4 –Б класу
розповіла про свій урок читання натему:Ялинка
мого дитинства Т. Коломієць. Метою якого було: удосконалювати навички
виразного читання,продовжувати роботу над
образними висловами,формувати оцінні судження, орієнтуватися в тексті
твору; поповнювати словниковий запас учнів; розвивати уміння чітко визначати
головну думку твору,зорову пам’ять, мислення, уяву ,зв’язне мовлення,
збагачувати активний словник учнів; виховувати любов і шану до батьків,
доброзичливість,співчутливість. Тип уроку : ознайомлення з новим матеріалом. Поставленої
мети досягла шляхом використання інтерактивних технологій на різних етапах
уроку.
2. Подкопаєва С.В. – вчитель 1– Б класу проводила урок
навчання грамоти на тему : «Закріплення знань про звукове значення букви еЕ.» На уроці були використані засоби взаємозв’язку,
цікаві завдання, ігрові завдання.. Діти працювали швидко, організовано.
Матеріал уроку засвоїли.
3. Вихрист Н.В. – вчитель 4 – А класу провела
відкритий урок на тему: «Прикметники –синоніми ,прикметники –антоніми». На уроці вчитель використала «Мозковий штурм»,
творчі завдання по дані темі. Під час роботи на уроці учні працювали в групах,
парах виконували коментоване письмо, грали в гру «Підбери антонім.»
ПОСТАНОВИЛИ:
Вчителям
початкових класів та вихователям Олександрівської філії протягом навчального
року:
- Взяти на озброєння та використовувати запропоновані види роботи
над розвитком літературної, мовленнєвої, математичної творчої діяльності
школярів.
- Звертати увагу на активізацію пізнавальної
діяльності на уроках в початкових класах.
СЛУХАЛИ по 4-му питанню: Котенко
Н.А. – голову МО яка провела дискусію на «Як
навчити самостійності на уроках математики?» Обговорили питання:
·
Які ж необхідні умови для розвитку
самостійності і відповідальності?
·
Які дії дорослих заважають
розвитку самостійності у дітей ?
ПОСТАНОВИЛИ:
Вчителям
початкових класів та вихователям Олександрівської філії протягом навчального
року:
- Враховувати у вихованні стадії розвитку дітей.
- Сприймати дитину
такою, якою вона є і враховувати особливості розвитку учнів при формуванні
навчальних завдань.
- Працювати над
формуванням поваги з боку дорослих до дитини як до особистості.
- Ознайомити батьків з особливостями формування в учнів самостійності.
СЛУХАЛИ по 5-му питанню: Котенко
Н.А. – голову МО початкових класів про підсумки шкільного конкурсу з української мови ім. Петра Яцика.
За результатами олімпіади учасники
набрали таку кількість балів:
№ п/п
|
Прізвище, ім’я, по батькові
|
Бали
|
Оцінки в балах
/ номери завдань
|
Місце
|
Прізвище, ім’я, по батькові вчителя
|
||||
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
|||||
1
|
Толмачов Андрій
|
29
|
10
|
4
|
5
|
5
|
5
|
І
|
Халаїм Г.В.
|
2
|
Григус Аліна
|
28
|
10
|
4
|
4
|
5
|
5
|
ІІ
|
Вихрист Н.В.
|
3
|
Лень Діана
|
27
|
9
|
5
|
5
|
3
|
3
|
ІІІ
|
Халаїм Г.В.
|
4.
|
Маляр Анастасія
|
27
|
9
|
5
|
4
|
4
|
5
|
ІІІ
|
Халаїм Г.В.
|
5
|
Гончаренко
Вікторія
|
25
|
10
|
5
|
4
|
2
|
4
|
Коніченко Ю.О.
|
|
6
|
Вдовиченко Анна
|
25
|
8
|
5
|
4
|
5
|
3
|
Чепурнова О.П.
|
|
7.
|
Чорногор Вєра
|
24
|
8
|
5
|
5
|
2
|
4
|
Коніченко Ю.О.
|
|
8
|
Гриневич Діана
|
23
|
7
|
5
|
3
|
3
|
5
|
Чепурнова О.П.
|
|
9
|
Біла Оксана
|
21
|
8
|
4
|
3
|
1
|
5
|
Вихрист Н.В.
|
|
10
|
Губа Софія
|
15
|
6
|
3
|
3
|
-
|
3
|
Чепурнова О.П.
|
ПОСТАНОВИЛИ:
1. Більше уваги приділяти
формуванню в учнів орфографічної, пунктуаційної
грамотності.
2. Пропонувати учням виконувати диференційовані
завдання.
3. Розвивати творчі здібності в учнів початкових класів з української мови.
3. Розвивати творчі здібності в учнів початкових класів з української мови.
4. Залучати до участі в
інтерактивних конкурсах.
Голова МО Котенко
Н.А.
Секретар МО Чепурнова
О.П.
Немає коментарів:
Дописати коментар