вівторок, 20 березня 2018 р.

Відкриті уроки вчителів початкових класів


03.11. Відкритий урок літературного читання в 3-Б класі

Вчитель: Чепурнова О.П.

Тема:Книги в Київській Русі ."Як жила книга за часів Київської Русі"


Мета: Продовжити знайомити учнів з історією створення книг, навчати дітей аналізувати думки твору, формувати уміння працювати з на­уково-популярними текстами, збагачувати словниковий запас, удо­сконалювати навички читання. 

Тип уроку: комбінований

Протягом уроку учні повторювали прислівʼя   про книгу. За методикою "Ейдетики" розповідали про періоди книгодрукування. Зачитували, за випереджувальним завданням, повідомлення про Київську Русь. Працювали з деформованим текстом. Шукали "скарб" у вигляді народної мудрості,  зашифрований за методикою "Ейдетики". Розвивали техніку читання. Оперували науковими термінами.


16.11 Відкритий урок з природознавства в 1-А  класі
Вчитель: Чернишенко Л.О.

   Тема:  "Вода  та  її  властивості".

 На  урок  до  першокласників   завітав казковий  герой Капітошка. Разом з ним учні дослідницьким шляхом пізнавали властивості води. Діти працювали в парах, в групах, переглядали компʼютерну презентацію  та відео.  Урок сприяв створенню теоретичної бази для інтелектуального розвитку школярів, розвивав активне пізнавальне ставлення до природи.









28 листопада у 1-Б класі пройшов відкритий урок на тему «ЗАКРІПЛЕННЯ ЗНАНЬ ПРО ЗВУКОВЕ ЗНАЧЕННЯ БУКВИ Ее. ОПРАЦЮВАННЯ ТЕКСТУ «СЕЛО ВЕСЕЛЕ». ЧИТАННЯ РЕЧЕННЯ, ПОДАНОГО РУКОПИСНИМ ШРИФТОМ»
 Вчитель Подкопаєва С.В.
     Мета уроку: закріплювати вміння учнів читати склади, слова та речення з буквою Ее; удосконалювати навички звукового та звуко-буквеного аналізу слів; вчити аналізувати прочитане; розвивати зв'язне мовлення, фонематичний слух; виховувати любов до рідного краю.
    Для досягнення мети уроку вчитель використала: роботу над чистомовкою та скоромовкою; ігри «Хто уважний», «Впіймай слова зі звуком [е]», «Яка буква пропущена?», «З'єднай слово», «Додай словечко». При роботі над текстами Букваря: бесіди за сюжетними малюнками, читання «ланцюжком», колективне читання, аналіз тексту з елементами вибіркового читання, читання речення, поданого рукописним шрифтом, робота над анаграмою.



29 листопада 2017 року в 4-Б класі було проведено відкритий урок з літературного читання на тему «Тамара Коломієць. Ялинка мого дитинства (Спогади)». 

Вчитель Коніченко Ю.О. 

Використала такі методи: вивчення скоромовки за ейдетикою,  «Мікрофон», прогнозування за заголовком, «кольорові» питання, робота в парах.

Урок сприяв вдосконаленню навичок свідомого виразного читання прозових творів, вмінню аналізувати прочитане, ставити питання до тексту, розвитку зв’язного мовлення, критичного мислення, а також вихованню естетичних почуттів і кращих моральних якостей.

 В  дошкільній групі   29.11 2017р  вихователем   Кузнєцовою  С.М. було проведено відкрите  заняття з математики :

Тема: Число і цифра 5. Орієнтування у просторі.
Мета: формувати уявлення про число і цифру 5; ознайомити з утворенням числа 5 шляхом додавання одиниці; вправляти в назвах суміжних чисел; продовжувати учити лічби в межах 5; закріпити вміння орієнтуватися в просторі; виховувати самостійність, ініціативу.


Під час заняття  один вид роботи змінювався  іншим . Бесіда про Сороку  і Їжака змінилась на гру «Знайди дорогу»: діти  за допомогою геометричних фігур  вказували шлях для Сороки, закріплювали просторові відношення.  В грі  «Частування для їжаків»  діти визначають на скільки число 5 більше, ніж число 4; на скільки число 4 менше, ніж число5.  Знайомилися з цифрою та числом 5; пальчиком  писали в повітрі,  обводили та заштриховували  на картках . Закріплювали знання про число і цифру 5.



21.11.2017 року відбулось відкрите заняття на тему: «Приголосні звуки ». 

На занятті діти вчились добирати слова із заданим звуком . Грали в гру «Добирай слова»; Тетяна Анатоліївна розповіла та ознайомила дітей з приголосними  звуками;  діти промовляли звуки і визначали, які органи мовленнєвого творення беруть участь у створенні певного звука; закріпили  звуки грою: «Приголосні – голосний»; вчились складати моделі слів. 

Тема: Приголосні звуки

 Програмовий зміст: закріплювати знання дітей про голосні звуки; ознайомити особливостями приголосних звуків та фішкою для їх позначення; вправляти дітей в умінні розрізняти приголосні та голосні звуки; закріплювати вміння добирати слова із заданим звуком; розвивати дрібну моторику пальців рук, фонематичний слух; виховувати інтерес до навчання.

05.12 Було проведено відкритий урок у 4-А класі на тему:

 "Прикметники –синоніми, прикметники- антоніми"

Вчитель: Вихрист Н.В.
Мета: актуалізувати знання учнів про  прикметники –синоніми, прикметники- антоніми; розвивати вміння вживати прикметники в усному та писемному мовленні; збагачувати словниковий запас учнів; тренуватися давати повну й вичерпну відповідь на питання; розвивати творче мислення; виховувати любов до рідної мови, до праці.
Під час уроку були використані такі вправи:
-         інтерактивні вправи «Мозковий штурм», «Мікрофон»
-         гра «Скажи без затримки антонім», «Доповни речення прикметником»
 Діти працювали в парах, в малих групах.






20.12. Відкритий урок з літературного читання в 3-А класі
Вч.Халаїм Г.В.
Тема: Вступ до розділу Байки.Що таке байка, і хто такий байкар?
Тяжко тому жити, хто не хоче робити.
Л. Глібов “Коник-стрибунець”
Мета: ознайомити учнів із жанром байки, з життям і творчістю байкаря Леоніда Глібова; удосконалювати навички виразного читання; збагатити знання про комах; учити аналізувати зміст байки, оцінювати вчинки головних героїв, виявляти мотиви їх поведінки, визначати повчальний висновок; збагачувати словниковий запас; розвивати способи і види читання байки; формувати логічне та образне мислення, аналітичні та творчі здібності, літературну і читацьку компетентність учнів; виховувати інтерес до читання байок, позитивні риси характеру, працелюбність, цілеспрямованість.

Прийоми формування критичного мислення: «Мозковий штурм», «Інтерв'ю», «Прогнозування».

Подорож до міста Здоров’янська


27 листопада  2017 року вихователь ГПД  Винник В.М. провела виховний захід «Подорож до міста Здоров’янська». Метою цього заходу було ознайомлення учнів з вітамінами та їх групами, значенням вітамінів у житті людини, поширити знання дітей про овочі і фрукти, їх користь ,вчити вести здоровий спосіб життя та вживати здорову їжу, виховувати дбайливе ставлення до власного здоров’я.
Діти здійснили незвичайну подорож на повітряній кулі , познайомилися з мешканцями міста «Здоров’янська».
Учні  вивчили і розповідали вірші про овочі, фрукти, вітаміни; прислів’я про здоров’я,співали пісні, приймали участь у іграх «Овоч чи фрукт», «Зваримо борщик», «Корисно –шкідливо».

Також виконали веселі  руханки. Захід дітям дуже сподобався.

























1 коментар: